Жарияланған күні: 26.07.2019 18:05
Өзгертілген күні: 26.07.2019 18:06

Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің

Мемлекеттік кірістер комитеті

Баспасөз релизі

26 шілде 2019 ж. Нұр-Сұлтан қ.

САЛЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРІ ЖӨНІНДЕГІ 75 МЫҢНАН АСТАМ ӨТІНІШТІ 1414 ББО БАЗАСЫНДА БІРЫҢҒАЙ БАЙЛАНЫС ОРТАЛЫҒЫ ОПЕРАТОРЛАРЫ ҚАБЫЛДАДЫ

Байланыс орталығына жүгінуші азаматтарды салық берешегі, салық төлеушілерді тіркеу, жеке тұлғалардан КҚ салығы және осы салық түрі бойынша берешек бойынша ақпарат қызықтырады. Сондай-ақ қоңырау шалушылар салық есептілігі нысандарын (СЕН) толтыру және кері қайтарып алу ережелері туралы жиі сұрайды.

Мемлекеттік кірістер комитеті жанындағы "1414" салық мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы 2019 жылғы 6 наурыздан бастап жұмыс істейді.

ҚР "1414" Бірыңғай байланыс орталығына салық мәселелері бойынша хабарласқан азаматтардың қоңыраулары МКК ББО-ға жіберіледі.

Құрылған сәттен бастап МКК ББО операторлары 75000 астам қоңырауларды өңдеді.

2019 жылдың 1-жартыжылдығында ең жиі қойылатын сұрақтар:

- салық берешегі - 15 428 өтініш немесе жалпы санның 21,1% (берешектің пайда болған күні және салықтың қандай түрлері бойынша; салық төлеуші банкінің картотекасында шектеу құжаттарының болуы (шығыс операцияларын тоқтату туралы өкімдердің, сот орындаушыларынан атқарушылық парақтардың және т. б.);

- салық төлеушілерді, резидент еместерді тіркеу - 9 156 өтініш немесе өтініштердің жалпы санынан 12,5 %;

- жеке тұлғалардан көлік құралдарына салық және салықтың осы түрі бойынша берешек - 9 008 өтініш немесе 12,3% (салықтың осы түрі бойынша берешектің ең көп саны мен сомасына байланысты);

- электрондық шот-фактуралар бойынша-6 243 өтініш немесе 8,6 % (01.01.2019 жылдан бастап салық заңнамасында ҚҚС төлеушілердің ЭШФ міндетті түрде жазып алуын енгізуге байланысты: крипто-ағындарды жаңартқаннан кейін ЭШФ АЖ-де қалай жұмыс істеу керек; қате немесе түзетілген шот-фактураларды қалай қабылдамау керек; және т. б.);

- 4 107 өтінішті толтыру және кері қайтарып алу немесе 5,6 % (2018 жылғы және 2019 жылғы 1-ші тоқсан үшін декларация тапсыру мерзімінің наурыз және мамыр айларында басталуына байланысты).

Өтініштердің басым бөлігі келесі өңірлерден келіп түседі: Нұрсұлтан қаласы - 16 962 (23,2 %); Алматы қаласы - 14 473 (19,8 %); Шымкент қаласы - 3 294 (4,7 %).

Өтініштердің ең аз саны түскен өңірлер: Солтүстік Қазақстан облысы-646 (0,9 %); Қызылорда облысы - 1 000 (1,4%) болып табылады.

Ақпарат алғаннан кейін абонентке ББО операторының жұмысын бағалау ұсынылады. Осылайша, 2019 жылдың 1-жартыжылдығында операторларға 9 925 баға қойылды, оның ішінде "5" бағасын 8 509 оператор (85,7%) алды; "4" бағасын 354 абонент (3,6%) алды;

Мемлекеттік кірістер органдарына жеке және заңды тұлғалар ресми түрде қағаз тасығышта немесе электрондық үкімет Порталы арқылы электрондық арна арқылы хабарласа алатынын МКК-да атап өтті.

Жалпы, 2019 жылдың бірінші жартыжылдығында ҚР ҚМ МКК-іне жеке және заңды тұлғалардан 3219 өтініш келіп түсті, оның ішінде: 1339 - арыз, 410 - шағым, 1470 - өзгелері.

Комитет төрағасы Марат Сұлтанғазиевтің блогына де өтініштер келіп түседі. Ағымдағы жылдың бірінші жартыжылдығы ішінде келіп түскен барлық 1889 өтініштерге жауап берілді.

Әлеуметтік желілер мен мессенджерлердің танымалдығына байланысты Комитет Facebook, Twitter, Instagram, WhatsApp, Youtube және Telegram арналарында беттер мен аккаунттар жүргізуде. Республика бойынша соңғы 8 айда WhatsApp мессенджері арқылы 12 мыңнан астам сұраққа жауап берілді.

Салық төлеушілердің жиі қойылатын сұрақтары:

- мүліктік табыстан жеке табыс салығын есептеу бойынша;

- салықтық жеңілдіктер бойынша;

- резидент еместерге салық салу бойынша;

- салық амнистиясы бойынша;

- бақылау-касса машиналары бойынша;

- жеке тұлғалардың жер, мүлік және көлік салықтары бойынша;

- электрондық шот-фактуралар бойынша;

- салық есептілігі және салық және кеден заңнамасын түсіндіру бойынша басқа да мәселелер болып табылады.

ҚР ҚМ Мемлекеттік кірістер комитетінің

Баспасөз қызметі

(Жеңіс даңғылы, 11)